Why-Coaching richt zich op sporters die het maximale uit zichzelf willen halen om optimaal te presteren. 
Voeding is vaak een ondergeschoven kindje bij sporters & hun coaches.
Dat hier meer aandacht voor moet zijn zien we dan ook als een uitdaging.
 
Scherpe focus, en intensieve aandacht voor detail,
en uiteindelijk de bereidheid om hard te werken.
Dat zijn eigenschappen die de meeste sporters en topsporters wel bezitten. 
WHY-Coaching staat voor bovenstaande en heeft daarom gekozen net als inmiddels vele sporters voor de Herbalife 24 Sportlijn.

Sporters realiseren zich vaak niet hoe belangrijk voeding en goed herstellen is, en niet te vergeten, een geplande rustdag heeft invloed op je prestaties.
We vertellen er je graag alles over….maak vandaag nog een afspraak.

Ervaringen:

  1. Tijdens een mountainbike rit van 2 tot 4 uur. (Duursport)
    Start in de ochtend met F1 sport ontbijt. Tijdens het fiets elk uur minimaal 500 ml vocht, bij twee schepjes CR7 mixen met 2 a 3 schepjes Prolong. 
    Let wel op dat je goed inneemt. Enkele grote slokken per keer anders gaat je maagklepje niet goed open en heb je kans op oprispingen.
    Om de 1,5 – 2 uur een halve maaltijd-reep. 
    Na de inspanning:  
    Rebuild Endurance, met als tip: vervang 1 a 2 schepjes door Rebuild Strenght, voor een optimaal spierherstel.
  2. Een van onze klanten keek mee naar een online training over de sportvoeding, haar reactie was: “dat stukje over de herstel shake ik realiseer me nu dat ik ook echt minder spierpijn heb, ik dacht dat ik gewoon mijn best niet had gedaan”

Het sluit wel aan bij onze idee van eerst proberen, dan oordelen 😉
Een sportvoeding proefpakket bestaat tot de mogelijkheden.